Culisele unui rebranding de 15 milioane de euro: trecerea Cosmote şi Romtelecom la „T“

Schwingen, DT: Principala provocare a fost ca publicul să nu creadă că este doar o schimbare de culoare

Fostele Cosmote şi Romtelecom au în lucru câteva sute de proiecte legate de trecerea la brandul „T“, iar grupul are un calendar de lansări de noi produse şi servicii pe şase...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.