Analiză
În România doar 5% din gospodării au cumpărat online mâncare, haine sau cosmetice. În Cehia gradul de penetrare este de 20%
În Cehia, unul dintre cele mai dezvoltate state din Europa Centrală şi de Est, 20,4% din gospodării au cumpărat cel puţin o dată bunuri FMCG pe internet, în timp ce în Polonia penetrarea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză România va primi 2,13 mld. euro în total pentru zona publică şi privată din Tranziţie Justă
- Azi are loc conferinţa ZF HR Trends 2024: „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor”. Piaţa muncii, sub lupă: managerii, directorii de resurse umane, trainerii, consultanţii şi headhunterii discută cele mai importante tendinţe din piaţa re
- Analiză ANALIZĂ ZF. IMM-uri din şase judeţe pot accesa fonduri de 775 de mil. euro pentru dezvoltare prin Programul Tranziţie Justă. Ce spun antreprenorii care au depus deja proiecte? România va primi 2,13 mld. euro în total pentru zona publică şi privată din Tra
- Analiză Analiză ZF. Firmele de construcţii recapătă încredere în proiectele publice: „România se află în cel mai bun moment din perspectiva fondurilor europene pentru investiţii. Acest segment de piaţă va continua să fie un vector important de creştere“
- Analiză ANALIZĂ ZF. Marii retaileri ţin secret adaosul comercial, dar deplâng limitarea lui la 20% la alimentele de bază. Reţeaua locală La Cocoş face marjă mai mare decât comerţul modern în ansamblul său, cu adaos de 9%