Un start-up pe zi

Brandul de sucuri „Ana are“, cel mai nou pariu al lui Daniel Guzu, şi-a făcut loc în marile lanţuri de retail

Daniel Guzu, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din industria materialelor de construcţii, a pariat în 2012 pe un brand, însă nu din lumea vopselelor şi tencuielilor, ci din...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.