Şeful Nestlé România: Trendurile de pe piaţă sunt mixte, piaţa de cafea începe să îşi revină, însă diferenţa o va face îngheţata
Brandul de napolitane şi îngheţată JOE, una dintre cele mai bine vândute mărci româneşti de dulciuri, reprezintă 10% din cifra de afaceri a Nestlé România, înregistrând vânzări în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Continuă declinul pentru piaţa băuturilor. Îmbuteliatorul Coca-Cola din România a avut volume cu peste 10% mai mici în primul trimestru
- Afaceri de la Zero. O familie din Constanţa a pariat pe o afacere inedită: paie de băut din tulpini din grâu. „Vrem să intrăm cu produsele în HoReCa“
- Hakan Bulgurlu, CEO al Beko, un gigant cu afaceri de 11 mld. euro: În România avem un business mare, scalabil, un sistem bine pus la punct pentru a alimenta cu electrocasnice întreaga lume. Cea mai mare fabrică a Beko Europe e la Ulmi
- Coca-Cola primeşte o nouă lovitură pe piaţa locală: vânzările scad cu peste 10% în T1, după un declin de 8% anul trecut
- Indicele BCR Romania Manufacturing PMI, care evaluează industria prelucrătoare, trece în premieră de 50 de puncte, primul semn de posibilă revenire a industriei. ”Sectorul manufacturier nu va contribui la creşterea economică în T1, dar acest lucru ar pute