Topul celor mai mari jucători de pe piaţa de cosmetice. P&G, Unilever şi Henkel se bat cu Avon, L’Oreal şi Beiersdorf într-o industrie de aproape un miliard de euro

Românii au cheltuit în 2013 puţin sub un miliard de euro pe produse cosmetice, de îngrijire şi înfrumuseţare, cea mai mare parte a sumei fiind alocată pe parfumuri (200 mil. euro) şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.