Magazine de mirodenii, băcănii şi tutungerii cu afaceri de zeci de mii de euro pe an

Cum luptă micii comercianţi cu lanţurile străine: îşi deschid magazine de nişă cu produse premium

Micii comercianţi au început tot mai mult în ultimii ani să meargă pe modelul antreprenorilor din Italia, Germania sau Olanda şi să îşi deschidă magazine de nişă, respectiv băcănii,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.