Altex: În 2015 vom atinge din nou pragul de 300 mil. euro, dar vârful de lance va fi online-ul
Dan Ostahie: Focusul nostru va fi în următorii ani pe online, care a crescut cu 50% în 2013 şi mai are loc de avansat. Pentru acest an, doar pe online am bugetat un avans de 25%, iar pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Despre fidelitate în era infidelităţii. Cum folosesc retailerii programele de loialitate pentru a şti de unde cumpără clienţii lor?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Cele trei tranzacţii majore din retailul alimentar, parafate în 2023, încep să îşi facă simţit efectul
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Eficienţa din retailul românesc. Cine are cei mai productivi angajaţi din comerţul modern local?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Reinventarea staţiei de carburant: cum a ajuns benzinăria să fie „one stop shop“ – şi magazin alimentar, şi centru de servicii?
- Analiză Supliment Retail. Analiză. Este retailul de specialitate şi cel specializat viitorul în comerţul local şi global?