Cosmote şi Romtelecom vor ataca piaţa sub brandul „T“ al Deutsche Telekom
Sub numele T-Mobile ( Cosmote ) şi T-Home ( Romtelecom ) cei doi operatori cu afaceri anuale de 1,1 mld. euro ar putea veni cu pachete integrate de servicii n Statul speră că rebrandingul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Alin Becheanu, ING Bank România: Suntem într-un proces de luptă cu manipularea utilizatorilor. Manipularea este o provocare constantă
- Ion Georgescu, Country Manager România şi Moldova, Bitdefender: Educarea şi responsabilizarea reprezintă un process continuu. Ar trebui să fie chiar o materie în această direcţie pentru a creşte nivelul de conştientizare la nivel de individ
- Care sunt marile companii antreprenoriale şi cine sunt acţionarii lor
- Dragoş Căţoiu, NTT Data: Există o tendinţă care arată că există o preocupare din ce în ce mai mare şi în România pentru politici de securitate cibernetică
- Bogdan Botezatu, Bitdefender: Pentru a se proteja în acest mediu cu atacuri cibernetice frecvente şi inedite, companiile, utilizatorii şi autorităţile trebuie să facă trei lucruri: educaţie, tehnologie şi reglementare