ING Bank va introduce un sistem de recunoaştere vocală pentru clienţii care apelează call center-ul
Clienţii ING Bank România vor fi identificaţi atunci când vor apela serviciul de relaţii al băncii prin intermediul unei aplicaţii de recunoaştere vocală, care va fi lansată în luna...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ungurii de la MiniCRM au ajuns la un business de un milion de euro în România: Avem peste 500 de IMM-uri în portofoliul de clienţi de pe piaţa locală şi încă avem multe oportunităţi de creştere aici
- Digi Communications anunţă că se pregăteşte pentru lansarea serviciilor în Belgia din această vară. Acţiunile cresc cu 7% la Bursa de Valori Bucureşti
- ANCOM: România are 5 milioane de utilizatori de internet fix prin fibră optică
- Industria jocurilor video duduie. Atunci de ce atâtea disponibilizări? Cazul Gameloft de la Cluj nu este singular
- Anuar ZF. Top 100 de companii antreprenoriale româneşti. Ce puteţi citi? ZF a lansat recent prima ediţie a unui anuar dedicat în exclusivitate businessului antreprenorial.