Mioara Bolozan, Whirlpool: Electrocasnicele mari sunt o cenuşăreasă, fac treburile casnice grele, iar gadget-urile se duc la bal

Clienţii de electrocasnice mari – fri­gidere, aragazuri sau maşini de spălat – au revenit în acest an la com­portamentul de consum din pe­rioada de boom, respectiv cum­pără produse...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.