Ambiţia germanului care conduce fabrica din Braşov a grupului Miele: dublarea businessului în patru ani
Germanul Hartmut Hohaus a venit în România pentru prima dată în 2001, fără să ştie nimic despre ţară sau despre economia locală. 12 ani mai târziu, aflat la conducerea fabricii Miele...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Miercuri, 22 mai, ZF şi CEC Bank vă aşteaptă la ora 16.00 la conferinţa ZF Investiţi în România – ediţia Iaşi. Bogdan Neacşu, preşedintele CEC Bank, se întâlneşte cu mediul de afaceri
- Paralela 45, unul dintre cei mai mari turoperatori de pe piaţa locală, a încheiat anul trecut cu un volum de vânzări de 300 de milioane de lei. Chicco, brandul de produse pentru copii, trece pe o altă firmă
- Angelli Spumante & Aperitive, la un pas de afaceri de 16 mil. euro în 2023
- Afaceri de la Zero. Stup Edition. Ionela Rădescu şi-a deschis primul business în concediul maternal prin care închiriază tobogane şi oferă diverse servicii pentru organizarea petrecerilor de copii
- Costică Mişaca, ESG director, Sphera Franchise Group: Am alocat anul acesta un buget de 69 mil. lei pentru dezvoltarea grupului. O parte din bani se va duce către remodelarea restaurantelor existente şi către digitalizare