Yves Rocher merge spre afaceri de 80 de milioane de lei. Creşte numărul de clienţi, însă bonul mediu scade deoarece lumea caută produse cât mai ieftine
Producătorul francez de cosmetice Yves Rocher, prezent pe piaţa locală de mai bine de un deceniu cu o reţea de magazine şi cu un sistem de vânzări prin corespondenţă, estimează pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF SPECIAL. Top 100 companii antreprenoriale, prima ediţie. Ce nu ştii despre antreprenori?
- ANUAR ZF Top 100 companii antreprenoriale
- Top 100 companii antreprenoriale: Există capacitate financiară la marile firme antreprenoriale pentru a susţine cercetarea şi producţia prin investiţii pe termen lung. E timpul să treacă la inovaţie
- Premierul Marcel Ciolacu cere ca producătorii şi retailerii să semnalizeze pe ambalaje şi la raft dacă gramajele produselor au fost reduse fără ca preţurile să scadă în consecinţă
- Banca austriacă Raiffeisen renunţă la planul de swap de active cu miliardarul rus Oleg Deripaska