Studiu de caz Business Magazin
Lactatele făcute la Braşov se vând mai mult afară decât în România
Producătorul elen de lactate Olympus a pompat 70 de milioane de euro în investiţii pe piaţa românească în cei 14 ani de prezenţă locală. N-a avut în plan să ţintească doar piaţa...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Oana Diaconescu, Head of Leasing, Iulius: În ultimul deceniu, am fost dezvoltatorul cu cele mai mari investiţii pe real estate, de 1,2 miliarde de euro, iar în pipeline avem alte 1,3 miliarde euro
- Adrian Ariciu, CEO, Metro România: HoReCA are între 25% şi 30% creştere de preţuri în meniu şi nu este din cauza preţurilor de la noi. Ce vindem noi azi în HoReCa este sub preţurile de anul trecut
- Laura Spătaru, Director Vânzări Consumer Business Unit, Vodafone România: Anul trecut, am făcut investiţii de 4 milioane euro în remodelarea reţelei de retail şi am reamenajat 36 de magazine
- Bianca Vlad, Tax Partner, Mazars: Nu ştiu dacă vine o furtună în 2025. Depinde cât de mult va încasa statul în 2024 şi cât de puţin va cheltui
- Călin Costinaş, Profi: Noi, retailerii, avem nevoie de producători puternici în spate. Clienţii noştri cer produse locale