UNTRR: Transportul rutier, tratat ca "Cenuşăreasa economiei"; Transporturile nu-şi iau în serios atribuţiile
"Situaţia în transportul rutier care generează astfel de evenimente spune un singur lucru: că Ministerul Transporturilor nu-şi ia în serios treaba legată de organizarea acestei ramuri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF ESG Summit 2024. ESG, noul internet de mare viteză pentru România. Cum transformăm sustenabilitatea într-un avantaj competitiv? Orientarea spre furnizori locali este o oportunitate pentru industria românească
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Dan Zaharia, Extind: Dezvoltarea infrastructurii poate aduce spre Iaşi activităţi de proiectare şi ne aşteptăm în continuare la creşteri în zona de electronică
- Cosmin Cârstea, DP World România: Există o cerere de câteva sute de semiremorci transportate între România şi Turcia doar pentru Ford Otosan, Dacia/Renault şi Arctic/Beko România. Prin terminalul RORO din Constanţa scurtăm drumul de la 5 la cel mult 2 zil
- Poşta poloneză, în pericol
- Biden şi Trump se întrec în cât de agresivi pot fi tarifele impuse importurilor chinezeşti înainte de alegeri. După China, cine va urma, UE? Chinezii îşi fac fabrici după fabrici de maşini electrice în Ungaria