Infrastructura, la pământ
Avem doar 530 km autostradă, iar trenurile merg cu 44 km/h
Trenurile de pasageri se deplasează în medie cu circa 44 km la oră în România, în contextul în care aproape jumătate din reţeaua actuală de cale ferată necesită lucrări de reparaţii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Acţiunile Băncii Transilvania urcă la un maxim istoric la Bursa de Valori Bucureşti după o apreciere de 27% de la începutul acestui an. Cele ale BRD, maxim din 2022 încoace
- După 20 de ani de prezenţă în România, BRD Finance îşi va înceta activitatea. BRD Finance este în proces de vânzare a întregului portofoliu de credite. La final de martie 2024 compania mai avea credite nete de 173 mil. lei, la jumătate faţă de T1/2023
- Brandul românesc LUCA merge la Varşovia şi deschide o simigerie
- Adrian Câzu, Benvenuti: Există producători italieni care au închis fabricile din România şi le-au mutat în ţări unde costul salarial e mai mic
- Christina Verchere, CEO al OMV Petrom: Tranziţia nu se va produce peste noapte, aşa că până în 2030 vom vedea în continuare o cerere solidă pentru combustibili tradiţionali