BRAT a lansat aplicaţia de detectare automată a publicităţii online
"După o perioadă de dezvoltare şi testare de mai multe luni, BRAT lansează o aplicaţie capabilă să identifice campaniile publicitare display ce se desfăşoară pe orice site web. BRAT va...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Thibaut Boidin, CEO Heineken România: Productia din România se vinde 99% pe piata locală. Vânzările din restaurante sau baruri reprezintă doar 10%, jumătate sau chiar o treime din cât reprezintă în alte tări, şi mizăm pe creşterea lor
- Miercuri, 22 mai, ZF şi CEC Bank vă aşteaptă la ora 16.00 la conferinţa ZF Investiţi în România – ediţia Iaşi. Bogdan Neacşu, preşedintele CEC Bank, se întâlneşte cu mediul de afaceri
- Unilever are în plan investiţii de 4 milioane de euro în fabrica de îngheţată de la Suceava în 2024-2025. „De la achiziţia Betty Ice, suprafaţa şi volumul de producţie s-au dublat“
- Compania Carmolimp din Braşov lansează micii ”Litălşi” pe Broadway, în cadrul Zilei României la New York, pe 16 iunie
- Puterea brandului propriu. Dr. Max a intrat cu brandul propriu de medicamente şi produse farmaceutice în primii 20 de jucători după numărul de cutii vândute către pacienţi în ultimele şase luni. Cine produce marcă privată pentru Dr. Max?