Asociaţia agenţilor de muncă temporară şi-a recrutat director executiv

10 feb 2013 Autor: Adelina Mihai

Camelia Slivneanu, noul director executiv al ARAMT

Asociaţia Română a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT), organizaţia care pro­movează interesele firmelor care oferă forţă de muncă în regim temporar, a recrutat-o pe Camelia Slivneanu, directorul de HR al agen­ţiei de turism Aerotravel, pentru funcţia de director executiv al ARAMT.
 
„Piaţa forţei de muncă temporară a cunoscut o creştere de 20% în perioada 2010- 2011, iar în prezent doar prin intermediul membrilor ARAMT sunt plasaţi 30.000 de angajaţi temporari. Codul muncii (adoptat în mai 2011 - n. red.) a încurajat companiile să utilizeze forţa de muncă temporară, iar oamenii au început să accepte că pot lucra pe proiecte“, a spus Camelia Slivneanu, noul director executiv al ARAMT.
 
Camelia Slivneanu are o experienţă de peste 20 de ani de muncă în companii locale şi multinaţionale, iar în ultimii 15 ani a lucrat în domeniul resurselor umane, în companii precum Philip Morris, Selgros, CrisTim sau Coca-Cola Hellenic.
 
Absolventă a Facultăţii de Comerţ din cadrul ASE şi a unui masterat în domeniul resurselor umane la SNSPA, Camelia Sli­venanu este HR Director al Aerotravel de la începutul lui 2011.
 
Munca temporară a fost unul dintre cele mai dezbătute subiecte înainte de adoptarea noului Cod al muncii, având în vedere că noua legislaţie a adus o modificare semnificativă: perioada de angajare se poate prelungi de la 2 ani (cum era până în mai 2011) la 3 ani în cazul acestor contracte. Potrivit datelor din piaţă, printre companiile locale care folosesc cel mai mult angajaţi în regim temporar se numără Dacia, Continental, Delphi, Celestica, Leoni, ArcelorMittal sau Flextronics, însă o mare parte dintre acestea nu vor să declare câţi an­gajaţi au în regim temporar. Printre dezavan-tajele muncii temporare se numără faptul că o companie renunţă prima dată la angajaţii temporari dacă situaţia financiară nu-i mai permite să susţină costurile cu forţa de muncă. 
 
„Angajaţii tineri resimt nevoia de schimbare mai mult decât ceilalţi angajaţi, iar cei care au o experienţă de mai mult de trei ani pe aceeaşi poziţie se plictisesc şi îşi doresc altceva. Munca temporară le oferă posibilita­tea să experimenteze mai multe tipuri de joburi şi eventual, după ce acumulează experienţă, să îşi deschidă propria firmă - acesta fiind visul multor absolvenţi de facultate“, a mai spus Slivneanu. Membrii asociaţiei ARAMT sunt Adecco, APT, GiGroup, Lugera&Makler, Manpower, Agenţia de Servicii Professional, Trenkwalder, Grafton Recruitment, Tjobs­Recruit şi IHM. Preşedintele asociaţiei este Sorina Donisa, directorul general al grupului APT.
 
În 2011, peste 50.000 de români lucrau în regim temporar, când piaţa de recrutare şi plasare a forţei de muncă a înregistrat o valoare de 186 de milioane de euro, potrivit unui studiu realizat de platforma de con­sultanţă manageranticriză.ro.
 
 
 
 
Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.