Cât mai costă un studiu de piaţă făcut în România: de la 4.000 de euro până la peste 100.000 de euro
"Un studiu mic costă 4.000-5.000 de euro şi este realizat, de exemplu, după 4 focus - grupuri sau după 20 de interviuri de tip «guerilla», însă preţul unei cercetări poate depăşi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Interviu ZF. Fabrice Le Saché, vicepreşedintele celei mai mari asociaţii de business din Franţa: Avem nevoie de voi, prieteni şi lideri de business din România, la nivel european, pentru legi „smart”
- Filip & Company a asistat grupul Digi la contractarea unui două împrumuturi în valoare peste 117 de milioane de euro şi, respectiv, de 50 de milioane de euro
- Premierul Marcel Ciolacu: Procesatorii trebuie să semnaleze modificarea gramajului. Ce se întâmplă cu detergenţii
- ZF ESG Summit 2024. ESG, noul internet de mare viteză pentru România. Cum transformăm sustenabilitatea într-un avantaj competitiv? Orientarea spre furnizori locali este o oportunitate pentru industria românească
- Tentativă de asasinat în Slovacia: Premierul Robert Fico a fost împuşcat în plină stradă