Heineken pledează pentru consumul responsabil şi reducerea abuzului de alcool
Pentru a susţine comunităţile locale unde îşi desfăşoară activitatea, Heineken România a lansat în 2011 programul de responsabilitate socială "Heineken pentru Comunităţi",...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Compania Carmolimp din Braşov lansează micii ”Litălşi” pe Broadway, în cadrul Zilei României la New York, pe 16 iunie
- Puterea brandului propriu. Dr. Max a intrat cu brandul propriu de medicamente şi produse farmaceutice în primii 20 de jucători după numărul de cutii vândute către pacienţi în ultimele şase luni. Cine produce marcă privată pentru Dr. Max?
- Digi Communications anunţă că se pregăteşte pentru lansarea serviciilor în Belgia din această vară. Acţiunile cresc cu 7% la Bursa de Valori Bucureşti
- Grupul finlandez Hesburger intră pe piaţa locală cu un restaurant la Râmnicu Vâlcea şi vrea zece localuri în primul an
- Exclusiv ZF Corporate Ionuţ Ilie, Managing Director, Vel Pitar: Zona de panificaţie este o industrie care joacă româneşte, dar poate deveni un exportator masiv