Piaţa de publicitate online din SUA a fost în 2011 de 4,5 ori mai mare decât cea din Japonia, următoarea clasată în top
Piaţa de publicitate online îşi va continua expansiunea în următorii ani, iar acest lucru se datorează faptului că firmele vor aloca un procent din ce în ce mai semnificativ din bugetele...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Daniel Slăvenie, CEO & partner, Limitless Agency, agenţie de marketing digital: Piaţa de e-commerce a ajuns la valoarea de 7 miliarde de euro. Anul acesta văd o creştere mică a pieţei
- Halal cultură! Sala Palatului, vârful de lance al culturii bucureştene, are scaune şi mochetă rupte şi pătate şi bucăţi de lemn desprinse din scenă
- Bulgaria restricţionează jocurile de noroc şi interzice reclamele în toată presa
- Reportaj. Pâinea la ţest, gogoşile cu dulceaţă de lapte, olăritul şi 50 de producători locali au atras 10.000 de vizitatori la festivalul Suflet de România, de pe Domeniul Regal Săvârşin
- Hakan Bulgurlu, CEO al Beko, un gigant cu afaceri de 11 mld. euro: În România avem un business mare, scalabil, un sistem bine pus la punct pentru a alimenta cu electrocasnice întreaga lume. Cea mai mare fabrică a Beko Europe e la Ulmi