Urmează conferinţa ZF HR Trends. „2025, un an decisiv pentru HR: la răscrucea între inovaţie şi rezilienţă“. Între inovaţie şi rezilienţă: cum poate industria prelucrătoare să îşi păstreze competitivitatea în contextul scăderii numărului de angajaţi?
♦ Industria prelucrătoare din România pierde forţă de muncă de aproape un deceniu, iar tendinţa continuă ♦ Cum se pregătesc directorii de HR pentru a gestiona această provocare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Business şi marketing în fotbal. Justin Ştefan, secretarul general al LPF, vrea să schimbe modelul de business pentru cluburile de fotbal din Liga 1: Dacă centralizăm marketingul şi datele, putem avea o forţă de negociere mai mare şi vom atrage mai mulţi
- Bursă. Investitorii pariază pe Romgaz şi Petrom după sancţiunile americane impuse companiilor ruseşti şi duc acţiunile la noi maxime. „Romgaz, principal beneficiar al unei reconfigurări regionale a pieţei gazelor“
- Exclusiv ZF Corporate De unde vin cartofii pentru chips-urile Lays. Indra Mihăilă, Corporate Affairs Manager, PepsiCo East Balkans: Avem parteneriate cu 22 de fermieri, care cultivă 1.600 de hectare de cartofi industriali
- Opinie Ciprian Lăduncă, LCL Advisory: Antreprenorul român şi beneficiile guvernanţei corporative
- Studiu ING: Cea mai mare victimă a gurii lumii este entuziasmul tinerilor şi al antreprenorilor; generaţia 35-44 de ani a avut parte de mai multe încurajări atunci când a ales profesia sau antreprenoriatul faţă de tinerii de 18-24 de ani, care simt o pres