Succesul unei companii nu se mai măsoară doar în termeni de profit şi pierderi: fără starea de bine, performanţa nu există. Simona Podgoreanu, KPMG: Fericirea poate fi observată, măsurată şi îmbunătăţită. Există nişte paşi, nişte instrumente prin care putem să ne creştem această competenţă în zona de fericire

♦  „Ca să fii împlinit ca manager trebuie să ai strategie personală, să ştii care sunt valorile tale, să nu ajungi să fii în criză şi să nu mai ştii cine eşti, să te...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.