Schimbare la vârful Lidl: românul Daniel Ştefănescu devine director de achiziţii şi marketing, înlocuindu-l pe italianul Marco Giudici
Executivul român Daniel Ştefănescu este noul director naţional de achiziţii şi marketing al Lidl România, înlocuindu-l pe Marco Giudici care a plecat din companie după mai bine de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Locurile de muncă neocupate, în scădere. Aproape toate industriile au înregistrat scăderi ale numărului de locuri de muncă vacante de la an la an
- Business sportiv. Cluburile şi bazele sportive reuşesc să încaseze mai mulţi bani de la an la an, dar rămân în continuare neprofitabile. În 2024, şi-au majorat veniturile cu 24%, până la 727 milioane lei, însă pierderile au fost de 33 mil. lei
- Radu Miruţă, ministrul economiei, a găsit bani pentru salarii, la o săptămână după ce a spus că nu are de unde plăti oamenii în luna septembrie: „Construct Plus, o schemă de 3 mld. lei, e blocat şi luăm bani de acolo”
- Concedierile colective în România: câte sunt, cum evită companiile raportările oficiale şi ce pachete compensatorii primesc angajaţii concediaţi
- An şcolar mai scump pentru părinţi: rechizitele s-au scumpit cu peste 6% faţă de anul trecut