GEN Z TRENDS. Călător, nu turist: cum remodelează aşteptările Gen Z turismul? Experienţele contează, nu doar masa, casa şi transportul
♦ Circa 24% dintre tinerii Gen Z din România deja au renunţat la călătoriile cu avionul din motive care ţin de sustenabilitate, iar acesta este un prim indiciu legat de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ionuţ Bonoiu, fost redactor-şef la Forbes România, a fost recrutat de termene.ro pentru a dezvolta o platformă de continut şi analize economice
- Dentons promovează patru avocaţi în rolul de counsel în cadrul diviziei din România
- România avea la finalul anului trecut o forţă de muncă potenţială adiţională de 223.700 persoane, în creştere cu 10,5% faţă de 2023, şi 451.000 de şomeri
- Populaţia continuă să scadă: în ultimul an, România a pierdut mai mult de 100.000 de locuitori. Populaţia după domiciliu a României a ajuns la 21,1 milioane de persoane în 2025, în scădere cu 0,5% faţă de 2024, adică cu 109.817 persoane, potrivit INS
- Conferinţa ZF HR Trends 2025. Laurenţiu Giuşcă, MedLife: Angajatorii au o preocupare majoră pentru starea de sănătate a angajaţilor. Există o relaţie directă între starea de bine şi sănătatea angajatului şi performanţele sale