Ce faci cu banii tăi? Un proiect ZF sub umbrela FIT. Pentru tinerii gen Z, sensul bate salariul: banii sunt doar un instrument, nu scopul final. „Generaţia noastră caută să facă lucruri cu sens. Nu e despre câţi bani câştigi, ci despre cum îi gestionezi“
♦ În cel mai recent episod al emisiunii ZF Ce faci cu banii tăi, un proiect sub umbrela FIT - Finanţe pe înţelesul tuturor, programul de educaţie al Băncii Transilvania,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Monografie de business. Mizil, oraş cu 15.000 de locuitori, a atras marii retaileri şi acum se concentrează pe producţie: fabrici de mezeluri, perne, filtre de aer şi hrană pentru animale, printre cele mai importante proiecte. Investiţii de circa 100 mil.
- Ce efecte va avea restructurarea de la ASF? ASF intră pe lista austerităţii cu tăierea numărului de posturi şi scăderea salariilor cu 30%. Ce salarii sunt în ASF şi ce impact poate avea măsura? Conducerea ASF primeşte într-un an, în total, salarii de circ
- Grafic: Evoluţia numărului celor care cotizează la un fond de pensii private Pilon II
- Ce faci cu banii tăi? Un proiect ZF sub umbrela FIT. Pentru tinerii gen Z, sensul bate salariul: banii sunt doar un instrument, nu scopul final. „Generaţia noastră caută să facă lucruri cu sens. Nu e despre câţi bani câştigi, ci despre cum îi gestionezi“
- Sub 20% dintre tinerii din România care urmează o facultate aleg specializări din industria creativă şi culturală, deşi aceste zone contribuie anual cu peste 5% la PIB. Bucharest Business School din cadrul ASE organizează şi în 2025 programul Creative MBA