Ce faci cu banii tăi? Un proiect ZF sub umbrela FIT. Cum se naşte ideea de antreprenoriat în mintea tinerilor şi cum pot scăpa de teama de eşec, cel mai mare inamic al dezvoltării? „Până nu ai primul eşec, nu vei înţelege cu adevărat ce înseamnă business“
♦ În cel mai recent episod al emisiunii ZF Ce faci cu banii tăi, un proiect sub umbrela FIT – Finanţe pe înţelesul tuturor, programul de educaţie al Băncii Transilvania, Ioana...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Companiile încep să regândească biroul ca element-cheie al culturii organizaţionale. Daniela Popescu, Colliers: Angajaţii nu revin la birou doar din obligaţie, ci atunci când simt că prezenţa fizică le aduce valoare
- Muncitorii calificaţi revin în forţă pe piaţa muncii, cu aproape 580.000 de aplicări în ultima lună. Roxana Drăghici, eJobs: Pentru angajatori, aceasta este o schimbare pe care o aşteptau
- Cum se împart cei 1,3 milioane de bugetari? Ziarul Financiar face lumină în ceaţa organigramelor statului român. În campania electorală se vorbeşte mult şi vag despre „jumătate de milion de bugetari daţi afară”. Dar ce se ascunde după această cifră?
- ZF HR Trends 2025. Daniela Stoian, Wellington: Angajaţii merită să fie trataţi mai bine de companii. Productivitatea va creşte şi în viitor. Încercăm să recreăm conexiunea între echipe şi să-i aducem la birou, să le creăm contextul pentru a socializa din
- Trecerea de la REVISAL la REGES, avantaje şi dezavantaje pentru departamentele de HR: mai multă muncă la început, dar şi mai mult control şi automatizare în HR