ZF HR Conference 2025
Emilia Stroe, HR director, Sphera Franchise Group: Când economia este în dificultate, noi am achiziţionat nişte branduri noi în portofoliu, vrem să creştem, să deschidem noi restaurante, să pregătim resursa umană. Suntem în creştere continuă pe numărul de angajaţi
♦ „Progresul înseamnă disconfort şi presiune. Anul 2026 poate fi o oportunitate pentru companiile care au curajul de a privi înainte, de a inova şi de a-şi asuma riscuri.“...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce este creativitatea pentru Samuel Monnie, Co-Founder & Co-CEO, Purpose Hive, companie de consultanţă în strategii de creştere cu sediul în New York
- Ce este creativitatea pentru Michael Corcoran, managing partner la Slice / ex Ryanair head of social
- Ce este creativitatea pentru Pum Lefebure, cofondatoarea şi directoarea creativă a Design Army
- Ce este creativitatea pentru Susan Credle, global creative advisor, Interpublic şi former chair & global CCO, FCB
- Care sunt sectoarele care au încă nevoie de forţă de muncă: industria, comerţul şi transporturile caută mii de oameni. Construcţiile şi energia intră pe un trend de creştere