eJobs. Limbile străine, specializările de nişă şi competenţele digitale, printre principalele competenţe despre care candidaţii cred că i-ar face mai atrăgători în faţa unui nou angajator. Un procent de 35,5% dintre candidaţii români spun că se simt dezavantajaţi de faptul că nu vorbesc fluent cel puţin o limbă străină de circulaţie internaţională

♦  28,4% nu au suficientă încredere în ei înşişi, în timp ce 23,9% sunt de părere că ar avea mai multe şanse pe piaţa muncii dacă ar avea o specializare de nişă....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.