Coca-Cola reorganizează echipele regionale din Europa într-o singură unitate şi promovează noi manageri pe zona de marketing, Public Affairs şi operaţiuni în România

Coca-Cola a lansat un proces de schimbare a structurii organizaţionale din Europa, prin crearea unei noi unităţi care reuneşte fostele organizaţii din Europa de Vest şi Europa Centrală şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.