Business şi marketing în fotbal. Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal: FRF şi-a triplat veniturile în ultimii zece ani, de la 13 mil. euro în 2014 la 43 mil. euro în 2024. Fotbalul este un business şi va fi businessul cu cea mai mare creştere în următorii cinci ani

♦  Cluburile de top din România pot ajunge la bugete anuale de 50 de milioane de euro. „FRF este singura federaţie relevantă din România fără acces la fonduri publice....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.