Business şi Marketing în fotbal
Best of Business şi marketing în fotbal. Fotbalul este un business şi trebuie să fie făcut ca un business
♦ „Fotbalul trebuie privit ca pe o afacere. Există însă actori care văd echipele de fotbal ca pe instrumente de propagandă sau comunicare“.
Când poate fi fotbalul un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Business sportiv. Din vestiar în sala de şedinţe. Antreprenorii şi executivii crescuţi pe teren au făcut saltul în business. Ce aduce în plus în business experienţa din sport? „Am învăţat ce înseamnă formarea echipelor, claritatea rolului şi sincronizarea
- Grafic: Vârsta medie la care tinerii din UE aleg să plece de acasă (ani)
- Grafic: Gradul de supraaglomerare în locuinţele europene (%)
- Grafic: Top 5 secţiuni economice în functie de cod CAEN după numărul de salariaţi cetăţeni străini Non-UE
- Grafic: Creşterea venitului brut disponibil ajustat al gospodăriilor în termeni reali pe cap de locuitor (anul de referinţă 2010), procente