Afaceri de la Zero. Stup edition. Dragoş Avidal a trecut de la jobul de operator de interviu pentru sondaje la o firmă proprie de cercetare de piaţă, cu care face afaceri de peste 100.000 de euro anual

♦ Cele mai multe solicitări vin din partea marilor companii din retail – Carrefour, Mega Image, Kaufland – care vor să-şi cunoască mai bine clienţii, să afle unde pot fi vizibile...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.