Adevăratul nivel al ratei subocupării forţei de muncă din Germania, scos la iveală
Aproape 4,6 milioane de nemţi ar fi vrut să aibă mai mult de muncă anul trecut, sugerează noi date statistice.
În pofida faptului că şomajul se situează la minime record, unu din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ASE urcă în topul ShanghaiRanking, care evaluează anual peste 2.000 de universităţi la nivel global
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 1999 în business
- Porţia de Leadership. De la cultura prânzului la comunităţi de Mai Bine
- Chef Amalia Stanciu, Zexe Zahana: Ne dorim ca meniul să spună şi povestea grădinii, şi a producătorului, nu doar a bucătarului. Gătim în ritmul naturii, astfel că în fiecare anotimp avem produse de sezon
- Alexandru Ilinca, brand chef la Buongiorno Italian: „În Italia, prânzul este sfânt. Totul se opreşte în loc pentru o oră. Oamenii ştiu ce mănâncă şi aleg ingrediente simple, locale. Prânzul ne ajută să ne încărcăm bateriile şi noi mizăm pe gust şi pe preţ