Românii au cheltuit 1,4 miliarde euro pe medicamente fără reţetă în 2022, de 16 ori mai mult decât pe abonamente la sala sau la cluburi sportive
Vânzările la medicamentele eliberate fără reţetă (OTC) au ajuns la 6,7 miliarde de lei (aproape 1,4 miliarde de euro) în 2022, în creştere cu 23% faţă de anul anterior, din datele...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- tbi bank a încheiat un parteneriat cu Inter Broker de Asigurare prin care clienţii pot cumpăra asigurări în rate, inclusiv RCA, cu soluţia Buy Now, Pay Later
- Biofarm a propus acţionarilor dividende de 29,6 mil. lei din profitul de 71 mil. lei din 2022: randament de 4,6%
- Simona Cocoş, CEO Zentiva România şi Moldova: Dacă mediul economic este favorabil atunci investiţiile vor continua. În fiecare an noi avem un buget de investiţii de 5 mil. euro
- Brandul grecesc de cosmetice Apivita are un nou distribuitor pe piaţa din România, ND Medhealth
- România are resursele necesare, dar focusul ar trebui să fie pe atragerea investiţiilor care generează o producţie cu valoare adăugată mare. Volatilitate în piaţă va fi, inflaţia este persistentă, dar cine se adaptează va avea de câştigat!