Publicitatea la suplimentele şi produsele farmaceutice fără reţetă schimbă comportamentul de consum al pacienţilor. Farmacistă din Argeş: „Pacienţii au venit şi au cumpărat numai la cerere ce au auzit că e bun pentru COVID“. Cele mai solicitate produse în 2020 au fost cele pentru imunizare, mai ales în perioada sezonului rece, dar şi vitamina D sau Zinc în cazul infecţiei cu COVID
Reclamele la produsele farmaceutice eliberate fără prescriptţie au influenţat pacienţii care au venit să ceară în farmacii brandurile cu cea mai mare vizibilitate în spaţiul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sorin Pâslaru, redactor-şef ZF: Argument Top 100 cele mai valoroase companii din România - 2025
- Cele mai importante tranzacţii făcute de fondurile de investiţii în România ultimilor 20 de ani: de la vânzarea Orange de către AIG şi Enterprise Investors în 2005 la exit-ul recent al MidEuropa de la Profi
- Top 5 cele mai citite ştiri din ZF în ultimele 24 de ore
- Pachetul 2 de măsuri fiscale aduce una dintre cele mai ample schimbări legislative din ultimii ani: capital social minim majorat, reguli stricte pentru firme inactive, deductibilităţi limitate pentru multinaţionale şi impozite locale în creştere
- PNRR în sănătate. Judeţul Bistriţa-Năsăud are un proiect de 77 mil. euro pentru un corp nou de spital