STRATEGIE
Producătorul de cosmetice Farmec Cluj şi-a dublat businessul în cinci ani pariind pe lansarea a 100 de noi produse anual şi pe segmente noi. Cea mai recentă mutare a companiei este pătrunderea pe segmentul de machiaj
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice după cifra de afaceri de aproape 200 mil. lei în 2016, a acoperit în ultimii ani cele mai importante segmente de piaţă, de la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Pagina verde. Cât de poluată este România: ne aflăm în top zece în Europa, umăr la umăr cu Turcia. Spania şi Franţa sunt la polul opus
- Bursă. Acţionarii MedLife au votat să majoreze cu 50 milioane de euro o linie de credit sindicalizată, la 318 milioane de euro. BCR, aranjor
- Spitale noi de stat îşi fac în sfârşit loc în România: două spitale la Cluj-Napoca şi unu la Oradea, de 1,9 mld. lei în total, sunt în construcţie. Când vor fi gata
- Liviu Vatavu, Antibiotice: Luăm în calcul emiterea de obligaţiuni pe piaţa de capital pentru a atrage noi surse de finanţare
- Grafic: Harta interactivă a studiilor clinice active, care recrutează pacienţi