Serviciile BRD de mobile banking, ATM şi POS au fost întrerupte după o pană de electricitate
În urma unei avarii a reţelei de electricitate, serviciile BRD de internet şi mobile banking, a ATM-urilor şi POS-urilor, precum şi a call-center-ului băncii, au fost întrerupte, dar revin...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Premierul Ilie Bolojan s-a întâlnit cu bancherii
- Curtea de Conturi, despre Transelectrica: Prime acordate în alte condiţii decât prevede contractul
- Rata şomajului în primul trimestru al anului a fost de 6,2%, în creştere
- Producţia industrială a scăzut în primele patru luni ale anului
- Leul s-a apreciat uşor miercuri la cursul BNR