EY raportează venituri globale de 36,4 miliarde de dolari în 2019

16 sep 2019 Autor: Laura Albu

EY anunţă venituri globale consolidate, în valoare de 36,4 miliarde de dolari, pentru exerciţiul financiar încheiat în iunie 2019. Veniturile din exerciţiul financiar 2019 au crescut cu 8%, faţă de o creştere de 7,4% în anul fiscal 2018, potrivit unui comunicat remis luni, MEDIAFAX.

În ultimii şase ani, EY a înregistrat o creştere anuală agregată de 8,3%, reprezentând 15 miliarde de dolari. În aceeaşi perioadă, numărul angajaţilor EY a crescut cu peste 100.000 la nivel global.

Toate liniile de servicii EY au înregistrat creşteri în anul fiscal 2019: în monedă locală, serviciile de audit au crescut cu 4,4%, serviciile de asistenţă în afaceri cu 9,2%, serviciile de asistenţă fiscală cu 8,6% şi serviciile de asistenţă în tranzacţii (TAS) cu 15,5%. Veniturile au crescut, de asemenea, în toate cele patru zone geografice ale EY: în America de Nord şi de Sud - cu 8,5%, în Europa, Orientul Mijlociu, India şi Africa (EMEIA) - cu 7,1%, în Asia-Pacific - cu 9,1%, iar în Japonia rata de creştere s-a dublat, ajungând la 7,5%.

Pieţele emergente îşi menţin tendinţa de avans puternic, asigurând o creştere a veniturilor de 10,7% (faţă de 10%, în exerciţiul financiar 2018).

EY a înregistrat creşteri de venituri de peste 10% în sectoarele: produse de larg consum, guvernamental şi public, asigurări şi mobilitate. Creşterea din sectorul produselor de larg consum s-a bazat pe o cerere la scară largă pentru transformare digitală şi tehnologii emergente, care să permită organizaţiilor să reacţioneze rapid la exigenţele tot mai mari ale clienţilor.

Cererea pentru servicii guvernamentale digitale, servicii de management financiar public şi contractele din domeniul apărării de pe pieţele dezvoltate şi emergente au stat la baza avansului înregistrat de sectorul guvernamental şi public.

În domeniul asigurărilor, creşterea a fost generată de cererea ridicată pentru transformarea afacerilor, inovaţie, tehnologie şi de modificările legislaţiei contabilităţii la nivelul tuturor liniilor de servicii şi zonelor geografice. În sectorul mobilităţii, creşterea s-a bazat pe transformarea globală a afacerilor, inovaţie şi un mediu tranzacţional solid.

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.