Ziarul Financiar rămâne brandul media din România cu cea mai mare încredere acordată de consumatorii săi
Ziarul Financiar este şi anul acesta brandul media cu cea mai mare încredere acordată de cititorii săi, cu o notă de 7,88, urmat de Digi 24, cu nota 7,79, Pro TV cu 7,68 şi Mediafax cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Zara intră indirect pe piaţa de modă second-hand din România prin iniţiativa „Pre-Owned“, prin care consumatorii pot să revândă, să doneze sau să repare haine
- Doi elevi din Bucureşti vor reprezenta România la finala concursului European Money Quiz, la Bruxelles. Etapa din România a fost organizată de ARB, BNR, ASF Ministerul Finanţelor şi Institutul Bancar Român
- Mastercard: Nouă din zece europeni se pregătesc să cheltuiască în acest an la fel sau mai mult pe experienţe şi călătorii faţă de 2023. În topul experienţelor aşteptate sunt călătoriile şi concertele
- Grafic: Topul celor mai mari companii antreprenoriale după cifra de afaceri din 2022