ZF Live. Vlad Enăchescu, CEO al Eventim România: Pentru o familie obişnuită evenimentele înseamnă un cost în plus, iar asta împiedică accesul la evenimente culturale, artistice şi sportive. Când vorbim de un buget de peste 200 de lei, consumul scade drastic în rândul românilor

♦  Bugetul pe care 59% dintre respondenţii unui studiu recent al Eventim îl alocă pentru un eveniment este cuprins între 50 şi 100 de lei, în timp ce doar 24% dintre ei alocă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.