ZF Live. Mihai Trandafir, managing director, Universal Mccann România şi Bogdan Enoiu, CEO, Mccann WorldGroup România: Fenomenul tricoului galben a apărut din dorinţa noastră, a românilor, de a avea succes din nou şi pe plan sportiv şi din nevoia de a aparţine unei adunări de oameni cu acelaşi scop. Echipa şi suporterii au fost un tot unitar
♦ Multe branduri, cum ar fi Betano, Kober, Dedeman şi Lidl, s-au asociat cu echipa naţională înainte de a şti care va fi rezultatul României la EURO, iar primii indicatori...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fabrica Mondelez din Clinceni, exportă în 28 de ţări „Este cea mai mare unitate de producţie din regiune, cu 879 de angajaţi“
- BCR lansează ZBOR, un ecosistem dedicat tinerilor de 14-25 ani, şi anunţă deschiderea primelor 7 hub-uri în ţară
- Exclusiv ZF Corporate Florin Cucu, acţionar Sofiaman: Industria textilă din România vinde timp, minute, pentru companii din străinătate şi nu a reuşit să genereze atât de multe branduri pe cât ar fi putut
- Spatiul fostului magazin Eva de pe bulevardul Magheru, închiriat în prezent de Mega Image, a fost vândut pentru 8 mil euro de fondul elen de investitii Bluehouse Capital către un investitor local
- Carrefour finalizează integrarea în reţea a fostului magazin Cora Lujerului din Bucureşti şi ajunge la 58 de hipermarketuri la nivel naţional