ZF Live. Andrei Şelaru, alias Selly, YouTube creator, producător şi antreprenor: Avem colaborări care încep de la 3.000-3.500 de euro, dar avem şi contracte mari, de 100.000 de euro
♦ „Campaniile de imagine sunt doar o parte din businessul meu, dar în paralel mă ocup şi cu producţia de filme şi festivaluri. Nu mă bazez doar pe imaginea mea“ ...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Business sportiv. Calendarul evenimentelor sportive. Ce competiţii sportive pot fi urmărite în perioada următoare
- Cât câştigă influencerii din România? ZF Live. Diana Coman, Profa de Social Media: Un influencer cu peste 500.000 de urmăritori, care e şi ambasador de brand, poate câştiga până la un milion de euro dintr-o campanie pe un an, iar influencerii cu comunităţ
- Business şi marketing în fotbal. Andrei Nicolescu, preşedintele clubului Dinamo: Un buget anual de 20 de milioane de euro poate duce Dinamo în grupele Champions League. Dacă noi toţi o să conştientizăm că fotbalul reprezintă mai mult decât un simplu sport
- Fundaţia Alexandrion devine Fundaţia Nawaf Salameh
- Raiffeisen Bank: Românii se pregătesc pentru sărbători mai scumpe decât anul trecut, iar 41% au în plan un buget de 500 - 1.000 lei, din care 25-50% merg spre cadouri