ZF Live. Adrian Ţuluca, director general, Propaganda Group: Piaţa de marketing, advertising, PR şi comunicare va creşte datorită intrării unor clienţi noi în piaţă. Return of investment este cel mai bun pe TV şi va rămâne aşa. La ora actuală, o campanie TV făcută responsabil are nevoie de un buget de 300.000 de euro

„Return of investment este cel mai bun pe TV şi va rămâne aşa. La ora actuală, o campanie TV făcută responsabil are nevoie de un buget de 300.000 de euro şi rezolvă într-o oarecare...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.