Analiză
Veniturile cumulate ale firmelor de media si publicitate au scăzut in medie cu 17% pe an, între 2008 şi 2013
Veniturile cumulate ale companiilor din domeniul media si publicitate din Romania au prezentat o tendinta descrescatoare în perioada 2008-2013, scăzând intr-un ritm mediu anual de 17%....Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum poţi ajunge să lucrezi pentru giganţi internaţionali: este important să fii vizibil, să participi la târguri internaţionale
- Premieră: statul român a căutat vârfurile româneşti din cercetare la nivel global şi a oferit premii celor mai spectaculoase proiecte, din domenii precum inteligenţa artificială sau tratamentul bolilor neuropsihiatrice şi al cancerului, derulate şi în Rom
- IKEA se pregăteşte să deschidă al treilea magazin din România, la Timişoara. Cele două din Bucureşti au vânzări de peste 1 miliard de lei. În magazinul din Timişoara IKEA a anunţat investiţii de circa 60 mil. euro
- Un litru de lapte a ajuns la 10 lei în supermarketuri, dublu faţă de acum un an. Cum se justifică creşterea galopantă a preţului, mult peste orice indice al inflaţiei?
- Global ESG Monitor, care analizează transparenţa în comunicarea ESG: Firmele româneşti mai au foarte multe de făcut pentru a se alinia raportărilor globale privind sustenabilitatea