Un start-up din publicitate vrea să construiască un centru de producţie la Craiova cu 350.000 euro
Compania de producţie publicitară PrintGolden din Craiova va construi un centru de producţie în cadrul Parcului Industrial High-Park din Craiova în urma unei investiţii de peste 350.000 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- George Copos redeschide Telecabina Tâmpa şi restaurantul Panoramic din Braşov, după investiţii de 20 mil.euro
- Exclusiv ZF Corporate Care este strategia de dezvoltare a Cris-Tim: Achiziţia unor branduri locale de pe alte pieţe din regiune, modernizarea fabricilor şi continuarea exporturilor
- Andrei Severin, fondator, Cahm: Polonia a creat agenţii guvernamentale prin care invită companiile din România să meargă spre piaţa poloneză, pentru a echilibra puţin balanţa
- Bogdan Buzu-Vasilache, managing partner, Balkanika: Am vizitat multe fabrici din Europa şi ce s-a construit în România în ultimii ani arată mult mai bine. Firmele locale trebuie să aibă mai mult curaj şi o poveste a produsului
- Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan: Marii producători români pot deveni tigrii producţiei pentru Europa