Media & Advertising
Surpriza din prime-time-ul televiziunilor: Ryanair, rănită grav la imagine după anularea a zeci de mii de curse, a început să-şi facă reclamă
Vinul şi berea, apa şi cafeaua, lactatele şi produsele fast-food au fost cele mai populare în rândul alimentelor şi băuturilor, iar vitaminele, medicamentele pentru sistemul imunitar, dar...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Camelia Ene, CEO MOL Romania: Vrem să ieşim de sub contextul unui retailer de carburant şi să fim un retailer de produse de larg consum; dezvoltăm şi zona de private label
- Ziua Internaţională a Fericirii: România a urcat în 2023 patru poziţii în topul ţărilor după gradul de fericire, până pe 24. Finlanda a rămas pe primul loc
- Brandul grecesc de cosmetice Apivita are un nou distribuitor pe piaţa din România, ND Medhealth
- România are resursele necesare, dar focusul ar trebui să fie pe atragerea investiţiilor care generează o producţie cu valoare adăugată mare. Volatilitate în piaţă va fi, inflaţia este persistentă, dar cine se adaptează va avea de câştigat!
- Grafic: Care sunt companiile premiate la Gala Campioni în Business