Sfârşitul lunii mai aduce în prime-time reclame la bere, vopsea de păr şi electrocasnice
Din totalul de 94 de reclame, mai mult de jumătate din acestea aparţin industriei alimentare (30 de reclame), farma şi retail farma (16 reclame), jucătorilor de pe piaţa bunurilor de larg...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cushman & Wakefield: Cu o creştere a chiriilor de 17% într-un an, Calea Victoriei ocupă locul 39 în clasamentul celor mai scumpe artere comerciale din lume. Cine a ajuns în 2025 pe primul loc
- Exclusiv ZF Corporate Costin Tudor, CEO şi fondator Undelucrăm.ro: Presiunea pe nevoile angajaţilor va fi din ce în ce mai mare. Totul începe să se rezume nu doar la career path
- Exclusiv ZF Corporate Emilia Stroe, HR Director, Sphera Franchise Group : România pierde forţă de muncă cu o anumită competenţă şi importă competenţă de alt nivel. Economia creşte dacă ai performanţă. Dacă nu, stagnăm sau intrăm în recesiune
- Ziarul Financiar a premiat companiile care au arătat că merită să investeşti în România
- ZF Live special de la Gala ZF. Mediul de business merge înainte: în perioada următoare avem nevoie de capital şi de know-how pentru a ne dezvolta