"România, te iubesc! " a fost din nou lider absolut de audienţă
Duminică, în intervalul orar 18.00 - 18.58, atunci când a fost difuzată emisiunea "România, te iubesc!", Pro TV a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Care este cel mai căutat produs românesc în Diaspora. Bogdan Buzu-Vasilache, managing partner, Balkanika: Eu visez ca niciun român plecat afară să nu facă un efort prea mare pentru a mânca un produs original de acasă
- Bogdan Grigoriu, regional operations director la Pepco: Investiţiile în perioade incerte sunt esenţiale pentru companiile care gândesc pe termen lung. Economiile sustenabile nu cresc doar prin consum, ci şi prin investiţii constante
- Exclusiv ZF Corporate Florentina Ion, fondator DPH: Fără educaţie, România nu poate să ajungă prea departe şi nici companiile
- Indra Mihăilă, Corporate Affairs Manager, PepsiCo East Balkans: PepsiCo lucrează acum cu 22 de fermieri în România, care cultivă 1600 hectare de cartofi industriali şi acoperă 90-95% din nevoia de cartofi pentru chips-uri, la fabrica locală
- Berarii României: Numărul producătorilor de bere din România a crescut de şapte ori în ultimele două decenii, la 85 de firme. Investiţiile în acest sector au depăşit 2 miliarde euro în perioada 2005 - 2024