Conferinţă Ziua Publicităţii
România nu trebuie doar să aibă un brand de ţară, ci să fie un brand în sine
România are nevoie, pe lângă un brand de ţară, să devină un brand în sine, dar acest lucru se poate realiza în timp, consideră Jean Valvis, CEO al Valvis Holding, invitat al panelului...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Rodica Sabadîş, meşter popular din Maramureş, a început acum 15 ani să creeze bijuterii cu elemente Swarovski, iar acum lucrează cu mărgele din sticlă Preciosa din Cehia. Podoabele se vând în magazinul propriu din Baia Mare şi prin curier în toată ţara
- Exclusiv ZF Corporate 29. COCA-COLA HBC ROMÂNIA
- Vânzările dinainte de sărbători în 2025, între „prudenţă şi „spectacol”: Unii retaileri vorbesc de încasări record, alţii de scăderi. Cine este pe plus?
- IKEA nu se teme de concurenţa din online: oamenii vin în continuare în magazine să se inspire
- Consiliul Concurenţei anunţă ce angajamente şi-a luat grupul german Schwarz pentru a prelua La Cocoş: continuarea modelului de afaceri cu preţuri accesibile, a politicii de expansiune şi condiţii clare pentru delistarea unui furnizor