Raport PwC: Industria media şi de divertisment din România va creşte, în medie, cu 2% pe an, până la 4,91 mld. euro în 2029. “Creşterea vine tot mai mult din segmentele digitale”
Industria media şi de divertisment din România este prognozată să crească, în perioada 2025–2029, cu o medie anuală de aproximativ 2%, ajungând la 4,91 miliarde de euro până în 2029,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Raport PwC: Industria media şi de divertisment din România va creşte, în medie, cu 2% pe an, până la 4,91 mld. euro în 2029. “Creşterea vine tot mai mult din segmentele digitale”
- Business sportiv. SportGuru, retailer de echipamente sportive specializate, a ajuns la şapte magazine în Bucureşti şi în ţară
- Business sportiv. Cu numele la purtător. Ce companii dau bani pentru a le afişa brandul pe echipamentele de fotbal din SuperLiga?
- Schimbarea de generaţie: cum arată vânzările Lego în România în comparaţie cu Electronic Arts România, care dezvoltă jocuri video. Businessul Lego generează 280 mil. lei vânzări anuale pe piaţa locală, în vreme ce Electronic Arts face aproape dublu.
- Grafic: Evoluţia volumelor Coca-Cola HBC în România în primul semestru din fiecare an (2014-2024)